Παράδοση προϊόντων και επιστροφές

Τρόποι Αποστολής

Τα προϊόντα παραδίδονται δωρεάν εντός Ελλάδας και στη διεύθυνση που μας έχετε υποδείξει για αγορές άνω των 80 ευρώ, εντός 5 ημερών με courier ή μεταφορική εταιρεία (ισχύουν όροι - δείτε παρακάτω). Για αγορές κάτω των 80 ευρώ η επιβάρυνση για τα μεταφορικά είναι 5 ευρώ. Μπορείτε επίσης να παραλαμβάνετε τις παραγγελίες σας και από το φυσικό μας κατάστημα: Εθν. Αντιστάσεως 28, Χαλάνδρι, 15232 ή Λ. Μαραθώνος 45 Άνοιξη Αττικής, 14569.

Για αποστολές που υπερβαίνουν τα 2μ μήκος καθώς επίσης και βαριά προϊόντα όπως πλαστικά/βινυλικά δάπεδα, laminate, σανίδες deck, χλοοτάπητες, επαγγελματικές μοκέτες, χαλιά μεγάλου μεγέθους/βάρους η αποστολή (για εκτός Αττικής) είναι δωρεάν έως το πρακτορείο μεταφορών και έπειτα γίνεται με μεταφορική εταιρία εως τη διεύθυνσή σας. Το κόστος αποστολής από τις εταιρίες μεταφορών υπολογίζεται βάσει του όγκου & του βάρους του προϊόντος. Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε κάποια μεταφορική εταιρία, εμείς επικοινωνούμε μαζί τους και σας γνωστοποιούμε για το συνολικό κόστος μεταφοράς έως τη διεύθυνσή που έχετε ορίσει. Ακόμη, η εξόφληση του κόστους μεταφορών γίνεται από τον παραλήπτη τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας. Τέλος, στη περίπτωση αυτή δεν ισχύει η πληρωμή με τη μέθοδο της αντικαταβολής και θα πρέπει να γίνει προ εξόφληση της παραγγελίας πριν της αποστολή της.

Αποστολή εντός Ελλάδας

Το κόστος αποστολής των προϊόντων για αγορές άνω των 80 ευρώ είναι δωρεάν. Για αγορές κάτω των 80 ευρώ το κόστος αποστολής ανέρχεται στα 5 ευρώ.

Γρήγορη παράδοση

Για γρήγορη παράδοση εντός 1-2 ημερών, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το 210 6847767 για να σας ενημερώσουμε για το ακριβές κόστος αποστολής (αν υπάρχει) και τον χρόνο παράδοσης της παραγγελίας σας.

Αποστολή εκτός Ελλάδας

Για αποστολές προς Κύπρο ή άλλη χώρα εντός ή εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης η πληρωμή γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, πιστωτική κάρτα, ή Paypal. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κατάστημά μας (210 6847767) για να σας ενημερώσουμε για το ακριβές κόστος αποστολής.

Πολιτική επιστροφών 

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων. Στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα ή να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος απευθείας στην εταιρία μας.

Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Στην περίπτωση αυτή ο πελάτης επιβαρύνεται μόνο με το κόστος μεταφορικών.

Ο πελάτης οφείλει να ασκήσει εγγράφως ή/και ηλεκτρονικά δήλωση επαναχώρησης εντός του παραπάνω διαστήματος στέλνοντας email στο opersis_carpets@yahoo.gr ή fax στο 2106849164.

O πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των παραστατικών (απόδειξη/τιμολόγιο) που το συνοδεύουν και την συσκευασία του σε άριστη κατάσταση.

Η εταιρία υποχρεούται να αποδώσει άμεσα μετά την παραλαβή του προϊόντος το τίμημα που εισέπραξε. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται κατά αντίστοιχο τρόπο πληρωμής του προϊόντος και σε συνεννόηση με τον πελάτη. Ειδικά σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η εταιρία θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα» θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.

Η υπαναχώρηση ΔΕΝ γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

Εφόσον τα προϊόντα τα οποία έχουν υποστεί επεξεργασία βάση επιθυμητής διάστασης πχ μοκέτες, διάδρομοι.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί ή επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή. Η εταιρία διαθέτει τα τεχνικά μέσα να ελέγξει τα προϊόντα και διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητα η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την εταιρία ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την εταιρία αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:

Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον πελάτη ελαττώματος.

Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την εταιρία, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την εταιρία.

Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην εταιρία όσο και για την επαναπροώθηση στον πελάτη του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την εταιρία.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Επιστροφή στο κατάστημα προσωπικά

Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημά μας με το προϊόν και, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.

Επιστροφή μέσω courier

Συσκευάζετε το προϊόν στην αρχική του ή άλλη αντίστοιχη συσκευασία.

Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.

Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας. Υπενθυμίζουμε ότι τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν την εταιρία σε περίπτωση λάθους αποστολής ή ελαττωματικού προϊόντος, ενώ σε περίπτωση αναιτιολόγητης υπαναχώρησης και εντός των παραπάνω χρονικών ορίων βαρύνουν τον πελάτη.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου. Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας μέσω τηλεφώνου στο 210 6847767 ή μέσω e-mail στο opersis_carpets[at]yahoo.gr.